poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Okulary



Na wielu moich obrazkach lalka ma okulary z folii z klawiatury, które wymyśliłem dawno temu. Niedawno zrobiłem drugie, w innym wzorku, a potem - właściwie od razu - wzięło mnie jednak na rozwinięcie tego pomysłu i robienie okularów z papieru, folii do laminowania, siatki, wypukłej farby i różnych ozdób.



Moje ulubione spośród tych jakie powstały to pomarańczowo-czerwone wyżej i poniższe żółte.




Zrobiłem jednak jeszcze kilka innych bez rogów i anten.





Kiedy dotarło do mnie, że okulary da się robić i że one wychodzą, zeskanowałem jedne z nich do komputera po to by na komputerze uczynić ciąg dalszy - tym razem jeszcze bardziej dowolny.

Ciekawostka: Postanowiłem użyć programu 3D, nawet jeśli wydrukować i tak chciałem je na płasko. Wydało mi się, że takie 3D może wyglądać fajnie od przodu.


Tak wygląda już po wydrukowaniu i zalaminowaniu:






A to duże okulary na rozmiar człowieka!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz