piątek, 17 maja 2019

Basen

Uwielbiam pływanie a basen jest dla mnie bardzo specjalnym miejscem, jednym z ulubionych. Postanowiłem więc ubrać Tangkou w kostium kąpielowy (który oryginalnie należał do lalki Steffi) i zrobić coś przypominającego czepek. Gogle mam od pluszowego misia. Używałem ich już jako gogle dla Byul, ale wiem że tak naprawdę wyglądają bardzo jak okularki do pływania, więc tym razem zostały okularkami do pływania. Poniżej trzy wersje kolorystyczne zdjęcia wklejonego na zdjęcie basenu, jak zwykle nie mogłem się zdecydować, którą lubię najbardziej.




A to moja kolekcja czepków i okularków, nagromadzona przez lata.



I selfie wraz z lalką. Ogólnie w tej wersji wydała mi się ona jakaś bardzo przytulna i miła i do tego poręczna przez brak peruki.



Albo naprawdę mam jakieś basen>rzeczywistość.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz